Tell everyone everything's fine

Emmeli om SVARIS:
jag tycker han är patetiskt och han skriver som en 80 åring. :) ni har så mycket roligare blogga än han iallafall.

svar: haha ja seriöst, inte ens storbloggarna skriver lika "rätt" som han, palla hålla på med grammatik eller vad det nu är haha (vet inte ens vad grammatik betyder, men ändå). tack!

Jeppsson ([email protected]) om Kul att läsa detta dååååå:
För det första: Nej ingen har sagt att du har dyslexi! Det var någon som sa att du KAN ha det, och jag svarade att det kunde vara så!
Sen vill jag bara fråga vad du ska anmäla för? Det finns faktiskt inget att anmäla min blogg för, iaf inte mig! Precis allt jag har skrivit är nämligen helt lagligt! Man får tyvärr skriva sin åsikt om saker andra skriver! Gillar du det inte får du nog sluta blogga, för man får göra såhär!
Dessutom har jag sagt att din blogg var bäst hittills och ska jag vara ärlig gillar jag den lite! :)

svar: ja men det är ju typ samma sak? lika elakt är det iaf. och jag kan anmäla dig för att du skriver kränkande saker om folk i din blogg, om du nu ska göra det så kan du ju iaf fråga innan eller vafan som helst. och palla skriva helt perfekt, det gör bara allt ännu mera tråkigt. och jag är inte seriös av mig, varför får man inte vara sig själv utan att du ska komma här och skriva massa skit? okej tack för att du läser dåååå..

bläckvaad ;) om Kul att läsa detta dååååå:
Jepprron: herregud, varför inte bara sluta med dendär konstiga saken, ronnebybloggar, typ världens håla, vem bryr sig om det du skriver ändå lixom?
Hanna är inte precis världens serriösaste blogg heller, hon skriver ju bara för att det är kul, inte för att få en massa läsare eller nåt sånt ;s

svar: TACK BLÄCKVAAD ;) DU HAR SÅ RÄTT, detta har jag sagt hela tiden men alla är för efterblivna för att fatta det. samma sak med "ronnebygossips" liksom..... ronneby!?

Moa om Mycket musik idag, men det gillas:
Den låten var ju äckligt bra! :D thankyaa Hanna!

svar: ja erkänn så bäst! vassegod moa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0