Kul att läsa detta dååååå


yees detta handlar om min blogg, HAHA MEN GUD SÄGER JAG BARA. tror dem att jag bryr mig om jag har många läsare eller inte!? och om vad folk tycker om min blogg!? neee skulle inte tro det vaa. jag skriver vad jag vill och hur jag vill. hur jävla svårt ska det vara att inse det? och nej jag har fan inte dyslexi, men ni har nog något fel i hjärnan, iaf extreeemt efterblivna och elaka, kul för er! :) och jag skiter fullständigt i vad ni tycker som sagt. så ni kan lika gärna sluta skriva sånhär skit. detta är bara några av dem väldigt fina och uppskattande kommentarerna. bud på att anmäla ändå nu asså haha! help?

Kommentarer
Postat av: Jeppsson

För det första: Nej ingen har sagt att du har dyslexi! Det var någon som sa att du KAN ha det, och jag svarade att det kunde vara så!



Sen vill jag bara fråga vad du ska anmäla för? Det finns faktiskt inget att anmäla min blogg för, iaf inte mig! Precis allt jag har skrivit är nämligen helt lagligt! Man får tyvärr skriva sin åsikt om saker andra skriver! Gillar du det inte får du nog sluta blogga, för man får göra såhär!



Dessutom har jag sagt att din blogg var bäst hittills och ska jag vara ärlig gillar jag den lite! :)

2010-09-15 @ 17:24:37
URL: http://jeppssonline.com
Postat av: bläckvaad ;)

Jepprron: herregud, varför inte bara sluta med dendär konstiga saken, ronnebybloggar, typ världens håla, vem bryr sig om det du skriver ändå lixom?

Hanna är inte precis världens serriösaste blogg heller, hon skriver ju bara för att det är kul, inte för att få en massa läsare eller nåt sånt ;s

2010-09-15 @ 21:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0