SVARIS

! om Detta var lite kul, jeppssonline har skrivit om min blogg!:
ANMÄL INLÄGGET! JAG HAR REDAN FÖRSÖKT HITTA VART MAN KAN GÖRA DET MEN JAG HITTADE INTE DET. ANMÄL HONOM, HAN HAR TRYCKT NER FLERA AV OSS! BAA GÖR DET! ÄLSKAR DIN BLOGG, ANMÄL!!!!!

svar: för det första vet jag inte hur man anmäler (haha bra jobbat jaa). och för det andra pallar jag inte ens försöka, för det är hans blogg och han får göra vad han vill. tror inte många tar åt sig av vad han skriver faktiskt. om han nu vill hålla på som han gör så får han väl göra det dåå :) och om någon nånsin tar illa upp så får dem väl anmäla det då. tack för att du läser min blogg btw! :D

josefin ([email protected]) om 11e september:
fan vad hemskt... :/

svar: asså jaa, den dagen är fan fett läskig tycker jag! det känns ganska overkligt också. dumma al quaida (STAVNINGEN PÅ DET!?) säger jag bara, dem borde skaffa ett liv :)

ida om Detta var lite kul, jeppssonline har skrivit om min blogg!:
hanna vi får festa hur mycket vi vill ju! han har inte med de att göra! han kanske inte har varit på så roliga fester som vi är på? vem vet?

svar: haha du har jävligt rätt ida! och om han klagar på hur "mycket" jag festar nu så borde han ha kollat innan haha! han hade verkligen dött ;) och nej det verkar inte som att han har varit på så roliga fester precis! om man inte gillar att festa så är det något stooooort fel ju haha :D

Kommentarer
Postat av: Emmeli

jag tycker han är patetiskt och han skriver som en 80 åring. :) ni har så mycket roligare blogga än han iallafall.

2010-09-13 @ 23:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0