I throw my hands up in the air sometimes

Moa om Ändrat lite på bloggen:
Det blev awesome! ;D haha, ah tack! :D Ja läser inte din heller för att leta fel! hihi (a)

svar: hihi tack :D så bra då (; palla leta fel liksom!

Jeppsson om Ändrat lite på bloggen:
Tjena, jag har gjort en "mini serie" på min blogg där jag "roastar" bloggar från Ronneby! Idag var det dags för tredje offret och det råkade bli du :) Läs, kommentera och skriv gärna ett inlägg om vad du tyckte, hoppas inte du tar för illa upp! här är länken: http://jeppssonline.com/2010/09/tredje-bloggen/
MVH: Jeppsson från JEPPSSonLINE
svar: hehe jasså, hur orkar du? xD

gnäägägääggägäg om Detta var lite kul, jeppssonline har skrivit om min blogg!:
Meh blööööh. Stackars han som är 18år och aldrig har festat buhuu /: Han verkar ju verkligen störa sig på folk som festar? va fan släpp loss lite?! Att roa sig verkar vara ett brått för denna människan. Eller ja, att sitta och plugga kanske räknas som att "roa sig"

Eller..

- Får inte för mamma :'(

(6) NABASK! :D

svar: haha so true! festa måste man ju göra innan man fyller 18, annars är det något seriöst fel haha. och vem säger att jag blir svinfull på varje fest liksom!? hehe visst blir jag det ganska ofta meen, ja han vet ju inte ett skit om det. HAHA MAMMAGRIS :D

Jeppsson om Detta var lite kul, jeppssonline har skrivit om min blogg!:
svar till:gnäägägääggägäg
jodå jag har festat några gånger i mitt liv, men jag gör det inte varje eller varannan vecka (och hade du läst inlägget hade du sett att det handlade om att festa för ofta!)!
Sen stavas "brått" som du säger såhär: brott!
Nej jag räknar absolut inte plugga som roa sig, men kan man inte ha roligt utan alkohol är det något allvarligt fel!Och jo jag får festa för min mamma! Plus att jag faktiskt är 18 så även om jag inte hade fått de hade hon inte kunnat bestämma!
Hoppas detta var svar nog :)

svar: hehe jag ska inte lägga mig i eran "fina" diskussion här.. MEN HUR VIKTIGT ÄR DET ATT MAN STAVAR RÄTT PÅ VARJE LITET ORD? man fattar ju ändå vad man menar -.-

Nathalie om Detta var lite kul, jeppssonline har skrivit om min blogg!:
soooooooooorry Jesper, jag vet att vi har "varit i bråk innan", men vafan? detta är hennes bloggg?! LÅT HENNE GÖRA SOM HON VILL? hon har ju skrivit de själv, att hon skriver den för sin skulle. tror inte hon letar efter att bli en storbloggare som kenza osv.
Min åsikt, detta är fan en as bra blogg, sen är personlig och hon skäms inte om vad hon skrivit, vilket är skit bra. ingen har sagt att du måste vara inne på denna och inspektera allt. den är bra som den är och borde inte ändras!

svar: GO NANNA! haha precis, jag pallar inte blogga 30 inlägg om dagen med massa ointressant skit bara för att bli "känd". wiiiieeeee tack :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0