Ändrat lite på bloggen

är sjuk idag igen *cryyyy*, är i extremt behov av halstabletter, glass, varm oboy och jordgubbste just nu. men har vi det hemma? nej. kommer svälta ihjäl idag :( INGEN MATLUST </3 jajaa, jag är van vid att svälta ihjäl i skolan såå.

har iaf ändrat lite på bloggen. det tog cp lång tid och jag fick dampryck hela tiden för inget funkade som jag ville, men efter ett tag så :D fast jag är inte jätte nöjd, känns inte som jag precis. men var tvungen att ändra för den andra hade jag haft så jävla länge känns det som haha. what do you think?

nu måste jag plugga på engelska b, har det imon såå. fick bajs mycket läxa av dendär dumma vikarien! fuck youuuuu. har man vikarie så ska det vara chill, detta är inte ok.

Kommentarer
Postat av: Modin

från scorett!

2010-09-09 @ 15:51:18
URL: http://modins.blogg.se/
Postat av: Moa

Det blev awesome! ;D haha, ah tack! :D Ja läser inte din heller för att leta fel! hihi (a)

2010-09-09 @ 16:38:43
Postat av: Jeppsson

Tjena, jag har gjort en "mini serie" på min blogg där jag "roastar" bloggar från Ronneby! Idag var det dags för tredje offret och det råkade bli du :) Läs, kommentera och skriv gärna ett inlägg om vad du tyckte, hoppas inte du tar för illa upp! här är länken: http://jeppssonline.com/2010/09/tredje-bloggen/



MVH: Jeppsson från JEPPSSonLINE

2010-09-09 @ 20:40:41
URL: http://jeppssonline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0