Answers

Moa om Don't need no other baby:
ÖRKKK? vad fan är det där? xD hundavföring? Haha!
svar: haha det är våra "fina" gaffelkakor (tor det heter så?) faktiskt! men ja, det liknar kanske det O.o goda var dem iaf mihihih :D

Sannä om Is this how we say goodbye?:
Videofy..? ;O

svar: haha sannääää dåå, ett program där man laddar upp videoklipp :), man kan till och med tjäna pengar om man får tillräckligt många som tittar, fast det har inte jag men ändå haha! xD

Towe om Äckel blatte gäng i ronneby!:
tänk då jag... jag bor I Ronneby :(( jag är fan livrädd när jag ska ut med hunden sista gången på kvällen.

svar: hmm mjo jag tycket fett synd om dig men du behöver ju dock inte gå värsta långpromenaden på kvällen ;) gå där det inte brukar hänga läskiga människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0