Äckel gäng i ronneby!

usch min syster ringde nyss och sa att några blattar följde efter henne i ronneby. kan ju säga att jag skrek "SPRING FÖR HELVETE!! GÅ IN TILL PRESSBYRON!! GÅ DIT DÄR DET FINNS FOLK!!" osv. hon hann iaf till tågstationen där det var folk.

fyfan vad jag blir sur på ronneby! något äckel gäng från malmö håller på att våldtar, misshandlar och förstör allt dem ser. dem håller också på att träna upp kamphundar så dem ska attackera människor mot strupen/ansiktet. liksom hur fan kan ingen göra något åt detta? jävla cp poliser som tar en bara för man har druckit *hehe* men dem kan inte ta dem här jävla idioterna!?

kul att man inte ens kan gå i ronneby när det är mörkt utan att springa, gråta och få panik så fort man ser några killar. kan ju säga att jag inte kommer åka dit på ett tag! förra helgen drog dem ner sina kompisar där med bara för att misshandla!? kul intresse vissa har då... dem har till och med eldat upp en igelkott..

usch jag har panik just nu, tur att man inte bor i ronneby för då hade man ju inte ens kunnat gå ut på kvällarna längre. undrar hur länge denna skiten ska hålla på, psykiskt störda människor är det iaf, man borde skjuta dem, eller iaf plåga dem rejält. säger bara en sak och det är att ronneby suger just nu! fast det har det dock alltid gjort.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ök fyfan! bra att hon hann dit iallafall och att de inte typ hoppade på henne :O



men håller fan helt klart med dig! <3

2010-08-28 @ 22:56:18
URL: http://ajsiingbajsiing.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller helt klart med dej!!

2010-08-29 @ 12:03:27
Postat av: emil carlsson

helt seriöst, vad fan är det för fl på de jävla svartskallarna!? här behövs fan inga poliser det behövs folk från C 18 eller blood & honour elle rnågot liknande. för polisen vågar inte röra sådana pest besmittade råttor ändå. fan ska dem och deras jävla föräldrar komma hit och stanna är det fan bara till att lära sig svenska och skaffa ett jobb. FYFAN VAD JAG BLIR SUR! :@

2010-08-29 @ 15:16:54
Postat av: Towe

tänk då jag... jag bor I Ronneby :(( jag är fan livrädd när jag ska ut med hunden sista gången på kvällen.

2010-08-31 @ 14:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0