Is this how we say goodbye?


skolan var helt okej, dock verkligen inte min dag. fick nästan inte på mig mina jeans idag, har blivit för fet :( sen stukade jag foten i något jävla hål när jag sprang runt och jagade en ballong xD (låter fett onormalt menmen!). cuttade också upp hela jävla tummen på en overhead/projektor eller vad det nu heter, skööönt ;) efter skolan blev det lite picknik med micha, vicky, sandra och jennifer en stund också. imon blir det stan med frida :) nu ska jag lägga in lite videos på videofy!

Kommentarer
Postat av: Sannä

Videofy..? ;O

2010-09-01 @ 19:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0