We will rock you

Meelina om VET INTE VAD JAG SKA GÖRA MED MITT HÅR!?:
jag tycker du ska bli redigt redigt rödhårig :) Jag tycker verkligen det! det är så coolt, varit det själv!
svar: ja det är as fint, men jag har tröttnat på rött hår eftersom att jag har haft det dem senaste två åren typ, och det var jätte svårt att få bort det röda sen, fick färga mitt hår brunt 3ggr och slinga blondt 3/2ggr (kommer inte ihåg) och det är fortfarande lite rött. vill ha något nytt eller något som jag inte har haft på länge. men tack för tipset :D

Anonym om Vill ha någon annorlunda hårfärg....:
inte svart! as jobbigt o få bort sen ;s får typ gå till frisören och lägga runt 1000 spänn.

svar: haha jag hade svart hår innan och då fick jag iaf bort det lätt, men fick dock lägga ca 1500kr när jag skulle få bort det röda (som inte ens försvann), och det var längesen jag var svarthårig nu så jag tror jag färgar det ändå :)

Nellie ([email protected]) om What are you doing with a girl like that?:
Sjukt snygga är skorna!
svar: yepp men dem är från H&M så det känns som att kvaliteten kommer suga kuk :o men måste iaf prova dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0