What are you doing with a girl like that?


hmm, är lite småsugen på att köpa demhär skorna, 9cm klack är ganska lagom :D. tog sovmorgon, sen matte - varför ska alla jävlas och hålla på haha? haha min gamla klass </3, nejmen. sen engelska, gjorde inte allt för mycket där kan man ju säga, emil dansar fint hahahha. ajaaa, hade skolfoto och jag såg efterbliven ut på det enskilda fotot (fick inte se det andra), pinsamt T_T .. tog halv fem tåget hem och träffade anna panna där, var ett tag sen :D nu fryser jag ihjäl hejdå.

Kommentarer
Postat av: Nellie

Sv; Ja, när jag ser dom bilderna, haha. Men jag gillar inte färgen jag har nu, jag vill färga till en lite rödare :)

Sjukt snygga är skorna!

2010-09-27 @ 18:55:04
URL: http://missnelli.blogg.se/
Postat av: frida

jag såg skolfotot, DU BLEV AS BRA! helt seriöööööst :o

2010-09-27 @ 20:33:34
URL: http://fridastark.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0