Svarar lite här japp wiie *damp*

Sara om Nya kläder från H&M:
Fin cardigan/kofta! :)
svar: tack så mycket, den var ganska billig också (y)

Moa om Brunnen idag?:
De är för faoun typ höst ute människa! xD ;o
svar: haha mjo, jag var där i torsdags och höll på att frysa ihjäl kan jag ju säga. men min kompis ville dit haha, men det blev inte av sen, lär nog inte åka dit förrens nästa år nu ;)

Nathalie om Äckel blatte gäng i ronneby!:
ök fyfan! bra att hon hann dit iallafall och att de inte typ hoppade på henne :O
men håller fan helt klart med dig! <3

svar: ja asså fyfan jag satt här hemma och skrek som fan i telefonen och kunde liksom inte göra något heller, äkta panik! bra att du håller med, annars hade jag hatat dig nejmen (; <3

Anonym om Äckel blatte gäng i ronneby!:
håller helt klart med dej!!
svar: tur att det finns några normala människor iaf! :D

emil carlsson om Äckel blatte gäng i ronneby!:
helt seriöst, vad fan är det för fl på de jävla svartskallarna!? här behövs fan inga poliser det behövs folk från C 18 eller blood & honour elle rnågot liknande. för polisen vågar inte röra sådana pest besmittade råttor ändå. fan ska dem och deras jävla föräldrar komma hit och stanna är det fan bara till att lära sig svenska och skaffa ett jobb. FYFAN VAD JAG BLIR SUR! :@
svar: jag antar att jag håller med dig men dock fattar jag inte allt XD men ja, ska dem bo i sverige får dem fan försöka lära sig språket och så. dem får ju fan vara tacksamma för att dem får komma in i sverige, inte hålla på att förstöra allt!

- om Min kväll:
Härlig blogg!=D
Http://smekizz.blogg.se

svar: tack så mycket, detsamma :D

Kommentarer
Postat av: Moa

Nej jag menar det! ;) haha. (:

2010-08-29 @ 17:14:56
Postat av: Sara

SVAR: Tack :D Detsamma!

2010-08-29 @ 18:03:47
Postat av: Sara

//http://insidesara.blogg.se

2010-08-29 @ 18:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0