vill du ligga med mig då, om sanningen ska fram

har låten i rubriken på hjärnan yep. hjälpte till med frukosten osv idag, usch jag hatar att jobba, typ ingen att prata med. drog iaf halv tre och hann med halv tre tåget för typ första gången på tusen år. har typ inget att skriva, min blogg har inte funkat på hela helgen heller, typ anmäld haha mog1. peace

Om Sanningen Ska Fram - Eric Amarillo
Inga Kläder - Veronica Maggio
Roman's Revenge - Nicki Minaj, Eminem
Trouble For Me - Britney Spears (Femme Fatale (Deluxe Version))
Vem Danzar Kuduro - Lucenzo feat Big Ali
Girls Fall Like Dominoes - Nicki Minaj
Never Forget Me - Bone Thugs-N-Harmony (Strenght & Loyality)
I'm Into You - Jennifer Lopez, Lil Wayne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0