swallow my words, taste my thoughts and if it's to nasty spit it back at me

varning för depp inlägg. brukar inte skriva sånthär men behöver skriva av mig lite och lär nog ta bort detta sen så att inte hela världen kan läsa mina tankar just nu. långt inlägg också så ni behöver inte läsa.

just nu skulle det behöva hända något riktigt jävla bra i mitt liv. visst det händer bra saker ibland, men det händer dåliga saker 24/7 för mig, har fan inte krossat en jävla spegel eller något sånt. är jag född till att misslyckas med allt jag gör eller? ja tydligen är jag det. det är nog meningen att jag ska dö ung eller något av deprission.

fan jag behöver mina vänner nu, träffas inte alls ofta just nu pga äckel praktik, så jobbigt när man är van att träffa dem bästa varje dag i skolan annars. det är ni som gör livet värt att leva ska ni veta ♥.

ännu mer otur idag också, körlektion som inte alls gick bra och har snart uppkörning så får väl se hur detta blir. har typ koncentrations svårigheter, helt seriöst. sitter i bilen och kör, tänker på något helt annat och sen ba "ojdå vad hände nu?". så blir det fan varje gång jag kör. kommer aldrig få körkort känns det som just nu.

varje gång jag ska göra något just nu så tänker jag "vad är det för mening, kommer ju misslyckas ändå". ja det var väl allt, borde skaffa en privat blogg där jag kan skriva sånthär så att ingen kan läsa det.

Kommentarer
Postat av: ida

Jag håller med man träffar aldrig er längre :( och det värsta är att typ alla ska sommarjobba.. :( finns om du vill prata negerhälsnings hanna :D <3

2011-05-16 @ 22:28:20
URL: http://idasvenssson.devote.se
Postat av: frida

du är inte ensam om att känna så!

du är bäst hannis. love <3

2011-05-17 @ 10:20:58
URL: http://fridastark.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0