jag vet hur du ser ut i inga kläder, kan det vara därför du blir obekväm. du försöker hålla masken


jag i lördags, fet bild underifrån he he. jobbat som fan idag faktiskt, har flyttat bord med vaktmästarna haha kände mig inte alls klen.. och staplat en stolhög som var längre än mig själv, åkte inne i släpet på en lastbil också haha = kolsvart och vingligt. resten av dagen har jag varit i konferens saken. har skaffat mig en bula i huvvet också hahah. jaja cf på detta men har inget annat att blogga om precis för jag jobbar ju typ mesta tiden av dagen. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0