in the end it dosen't even matter


var inte på prakitken igår hehe.. stog i receptionen idag och blir cp nervös varje gång det kommer en gäst, blö. min data stängs av hela tiden och tangenterna cpar, systemkameran har gått sönder (mitt liv förstördes typ när jag upptäckte det), ska till halmstad nästa helg så missar en fet lokalfest som jag verkligen skulle vilja gå på. JUST MY LUCK, livet </3 yay. praktik gör mig deprimerad. har blivit besatt av jersey shore så har inte bloggat för det haha, men har kollat klart på säsongerna nu (började igår hahahah, nörden) saknar väggaskolan fan :< peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0