fuck it ibland blir man lite galen


bra låt. jobbade från nio till halv två idag, lagom tid! checkade nog ut typ 30pers haha lite läskigt. men har faktiskt lärt mig hur man checkar in och ut folk nu så det kan jag göra själv. /duktiga tjejen
igår var verkligen inte min dag, liksom jobba på en lördag (!!), hade migrän hela tiden, slutade halv nio för att hinna med nio tåget, inget jävla tåg kom (ovanligt nej), ingen kunde hämta mig, tänkte "jaja går väl en runda i stan då", efter 5m börjar det ös regna och blåsa sönder och sen blev det mörkt också (mörkrädd till 1000), gick till willys för att köpa godis, stängt.. hittade en affär som var öppen, men nej dem tog inte kort. när jag skulle ta ut pengar kommer några killar från malmö och försöker få med mig in i bilen. fick damp och drog därifrån. inget godis + kommer bli sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0