We're young and we're bored


grattis elin som fyllde 18år igår, festa inte för mycket nu för snart är jag med 18 och då jävlar ;) haha nejmen. bilden är typ as gammal men lite gullig.
ikväll blir det chillkväll med nellie, hade tänkt äta upp allt som är kvar i lägenheten, lycka till med det säger jag bara haha. smart som jag är så köpte jag nyss en fet förpackning med smörgåsrån som jag måste kränga sönder nu + chips + choklad + godis + 3st nudel förpackningar + 3 kiwi + 3 apelsiner + en gurka hihi kvällen kommer sluta hängandes över toan :'). jaja cf på det liksom, igår blev det myskväll med m hihi :* peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha kiwisarna e mina xD ja glömde dem xD

2011-03-20 @ 21:55:10
URL: http://vickyarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0