låt mig inte möta mina tankar som följer mig hem



jag idag - nya skor yepp! inte min dag idag, har mest bestått av att försöka hitta några från min klass (förvirrad_tjej_93) för hade noll koll. hängde på framtidsmässan, som mest bestod av att snacka med min lärare om lite saker... LOVE IT, nat. ta tag i skolan för helvete nu hanna! drog vid ett och snart ska jag in till gymmet i guess.
jaja, mitt liv är typ kaos just nu känns det som - därför uppdaterar jag inte. men ha festat och så i helgen och hängt på körksolan en del och gjort allmänt crazy saker som jag inte nämner här. jaja lite bilder från helgen:


orkar inte lägga upp fler + att dem flesta ser ändå förjävliga ut haha. menmen detta inlägget blev sjukt långt men ni gillart säkert ;). nu ska jag kolla på OC och deppa lite h3h3 deppmode is on. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0