I wonder how you sleep at night


vad har hänt med mitt hår? :'( *cut*, innan var det as tjockt (ni ser ju bara på bilden liksom) och nu är det typ en sliten liten jävla toffs kvar och om man drar lite med handen så lossnar allt typ. dör.. vill bara raka av mig skiten, helt seriöst haha. vill bara lipa när jag tänker på det så ska inte göra det just nu.
jaja jag slutade typ runt elva idag, sen stack jag och micha in till stan och åt våran första kulglass hihi, fast ja vi åt den inomhus i gallerian haha.. men ändå. sen stack vi till körskolan och pluggade, kul dag :) peace

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det var en mycket rolig dag! (: får vi göra om, följer med dig nästa gång också tror jag! :) och jag ÄLSKAR ditt hår! supergott med glass också (a) <3

2011-03-25 @ 09:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0