Grab somebody sexy tell 'em hey give me everything tonight


jag idag. drog in till körskolan typ dirr efter att jag hade vaknat, klarade äntligen fas a (satt och smajlade sönder och ville bara dansa typ) sen gick jag runt på willys i typ 2h och letade efter en jävla baguette, hittade ingen - sjukt dåligt av er på willys.. kom ut med två paket riskakor (normalt..) asså hahahha.
imon är det någon cp konferens om jag inte har helt fel sen efter skolan ska jag till körskolan och plugga med micha haha, mååååste klara fas b! alla fattar, nat. peace

Kommentarer
Postat av: Nellie

det är min halsduk

2011-03-24 @ 16:32:33
URL: http://missnelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0