Yesterday is so last year

haha rubriken är klockren! tänkte fortsätta med dendär listan nu, glömde ju att skriva om mina föräldrar igår så jag gör väl det nu då. snor lite från nellie.



okej jag kommer inte på så mycket att säga, menmen. min mamma heter annelie och jobbar i ronneby på miljöteknik, pappa heter stefan och jobbar på alfalaval i ronneby. båda är runt 40år, väldigt "aktiva" är dem, går på gym och tränar 24/7, hoppas jag med blir lite sån sen så man inte går upp i vikt så mycket ;).
haha min pappa är lite smått crazy och rolig så det är väl därifrån jag har fått det! dem är iaf väldigt snälla och bråkar nästan aldrig med dem eftersom att jag oftast får gå ut och göra det jag vill och dem hämtar mig alltid vart jag än är typ, inte fel. ibland skäms man ju dock ihjäl men säg någon som inte gör det liksom? ja nu kommer jag inte på mera att skriva förutom att jag älskar dem även fast jag inte visar det så ofta (typ aldrig hehe </3). peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0