Put your hands up in the air and act like you don't care




jag och frida igår i skolan haha :D. har inte kunnat / hunnit blogga för igår blev det skola sen hem i 40min och stressa sönder. sen öppet hus @ skolan igen på kvällen, spårade lite - sno kakor, smita iväg och kasta vatten på kim heheheheh. sov sen hos elin, vi trängde ihop oss i hennes säng och delade på ett täcke haha, lite trångt men det funkade :D.
idag: first hotel med frida och ida, fett chill var det! frukosten var ju underbar hihi, fortfarande mätt jaa! städa var ju mindre kul hehe.. men taggar lite till APU saken nu faktiskt, iaf mer än innan. tog nyss sönder duschen för er som ville veta. fattar verkligen inte hur jag lyckas med allt? LÅÅNG TEXT men lev med det, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0