Now you have lost me forever, so goodbye

Dag 15 – Mina drömmar.
jaha. vet typ inte riktigt egentligen. flytta härifrån fort som fan iaf, sen ska jag försöka skaffa körkortet snart. skulle gärna vilja klara skolan utan att få ig i något jävla ämne också, får se hur det blir med det! efter skolan SKA jag flytta utomlands och jobba där några år och sen får jag se om jag "utbildar" mig till något annat om jag nu kommer in på högskola. jag vill inte ha barn, no way. isf när jag är myycket äldre, vill gärna kunna leva livet liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0