Jag ska sluta ha förväntningar, dem krossas ändå alltid när det gäller mig



blev lite sugen på sidecut när jag och frida snackade om det innan idag. har ju mina impuls ryck så kanske kommer med det till skolan snart, man vet aldrig ;D. måndagar brukar vara chill, men säger bara att det nya schemat suger kuk. gick på stan och köpte lite nödvändiga saker efter skolan med micha och elin, sen har jag bara sovit - alltid gött att sova två timmar på en natt liksom, nat. vill bara spy på mina sömnproblem. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0