Jag har det du behöver så det räcker och blir över

Anonym om Hanna goes svarthårig:
vilket märke hade hårfärgen du färgade håret svart med? ^^ schwarzkopf ? :) din svarta hårfärg blev perfekt:)
svar: hade den på bilden här under. dock höll inte min färg alls länge eftersom att jag hade gjort blonda slingor innan jag färgade typ. men annars skulle den vara bättre för håret men märkte ingen skillnad haha :D men den funkade iaf.



dagen har iaf spenderats med sandra, har saknat henne så det var kul :')♥ vi gick ut och skulle köpa lite gottit, vägen = is (halkade en del gånger om man säger så). sen blev det en del skratt åt kung fu panda hahah *dör*. jaja alltid lika kul med våran efterblivna humor.

dag 11 - i min handväska. glömde skriva igår så vafan. hmmmmm ska kolla i min handväska nudå. (fuck den ligger på andra sidan rummet). haha wtf en mössa, plånbok, alvedon, ipren (haha huvudvärk 24/7 </3), tuggummin som man inte kan leva utan, två pennor, hello kitty kalender, ett såntdär rosa lypsyl som typ 4åringar ska ha, kamera, parfym, typ 2000 toffsar, usb minne, hårspännen, kondomer haha visste inte ens att dem var där O.o, tamponger hahaha. men om man typ är i skolan brukar jag även ha smink, plattång och ett par extra skor i väskan haha. det får visst plats en del grejjer asså ;o. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0