Jag får liksom ingen ordning på mitt liv





tog lite bilder med nellie idag, resten kommer kanske sen. idag ska jag skriva om vad kärlek är för mig men tror jag skiter i det HEHEHEHEHE för kärlek är inget bra enligt mig och alla kommer bara bli arga / deprimerade av det jag skriver då.
så skriver om min intressanta dag istället: sov till halv 2 (sova bort lovet ♥). gick upp och käkade choklad och en kiwi haha cf. sen fick nellie och jag damp och började ta kort osv ett tag, gick ut sen sväng och gick in igen (wow). ehhhhhhhhhhh. sen har det väl inte hänt så mycket mera ännu, ska göra pannkakor nu iaf. HAHA ASSÅ JAG DÖR FÖR DETTA ÄR SÅ SJUKT OINTRESSANT! är fortfarande fett förkyld så får se om jag pallar göra något sen. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0