I'm not gonna wait forever and i hope you know that.



to cool for school idag. är tydligen ledig imon med h0h0h0, fett chill är mitt liv nu, för chill kanske? något kul måste hända snart annars får jag panik. happ, det är en spindel utanför mitt rum, jag behövde käka och kissa haha, vad gör jag? jo jag klättrar ut genom fönstret! spindelrädd ja. för er som ville veta hade jag en orange hello kitty mysdress sak och 12cm klackskor (dem enda skorna som var på mitt rum), FYFAN VAD NORMALT DET LÄR HA SETT UT. snart drar jag till stan och skriver in på körskola och tränar sååå peace motherfuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0