I thought it would be fun, but noo. fu



dag 11 - mina syskon.
har bara en syster och hon heter nellie, tycker om henne så sjukt mycket och alltid när jag har tråkigt och är ensam så kan man alltid smsa / ringa henne (haha samma hus, latheten tar över) och tvinga ner henne på mitt rum och kolla film med mig och så. haha jag känner mig mera som hennes lillasyster eftersom att jag är som jag är, hon är mognare än mig (oftast iaf) och alltid när jag är mörkrädd så är det hon som får trösta mig och sova med mig haha *tönten här ja*.

kommer aldrig glömma när vi var ensamma hemma någon kväll och sen började det åska (livrädd för åska) och strömmen gick (mörkrädd). sen var det ett jävla fucking fönster på övervåningen som började låta för det blåste, jag och nellie trodde att någon försökte göra inbrott. jag började lipa sönder (haha då menar jag verkligen lipa sönder) och skrek massa saker i stil med "VI KOMMER DÖÖÖÖÖÖÖ!!!!" och hon var helt lugn (okej, nästan. i jämförelse med mig iaf haha) och springer upp och stänger detdär jävla fönstret. om inte hon hade varit hemma den kvällen så hade jag antagligen ringt polisen eller något sånt sjukt hahahha, och det finns ungefär 1000st till sånahär händelser som jag inte hade klarat utan henne :) ja detta blev ju ett normalt inlägg, nej. menmen jag älskar dig nellie. ♥
LÄS HENNES BLOGG HÄÄÄR :D

Kommentarer
Postat av: Nellie

Aw hanna! :')<3

Haha, fyfan, den natten asså ;o

Du ska veta hur livrädd jag var asså, inte det minsta lugn innombords! När jag gick upp på övervåningen, var säker på att jag skulle dö, haha!

Älskar dig! :)<3

2011-01-07 @ 22:17:48
URL: http://missnelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0