I just wanna be me, why would you wanna bring me down?

det dampar när man ska lägga upp bilder -.- men idag ska jag skriva om min bästa vän (hmm svårt när man har typ många olika bra vänner istället). får väl skriva lite om alla hehe, men ja ni fattar.

micha - as snäll person som alltid vill alla väl, kan alltid snacka med dig och du vet nog all skit (allt bra med för den delen) som jag har gjort i mitt liv. träffas dock inte lika mycket längre och det tycker jag att vi ska ändra på för jag vill inte förlora dig! ♥
nellie - min underbara syster som jag träffar typ 24/7, du vet verkligen allt om mig! du är helt perfekt för jag får alltid med dig på alla mina knäppa idéer utan problem! 8D haha nejmen, vi har alltid kul tillsammans och utan dig så hade jag som sagt verkligen dött av ensamhet vissa dagar, du finns liksom alltid där ♥.
elin - knäpp tjej asså ;) haha nejmen, vi har inte känt varandra så länge men nu är det typ som att vi har känt varandra hela livet eller något haha :D as snäll tjej som man kan berätta allt för! ♥
ida och frida - haha ännu knäppare tjejer som man alltid har sjukt kul med, ni gör liksom skolan lite roligare ;D. har inte heller känt er så länge, typ ett halvår haha nejmen typ. puss på er iaf! ♥
vicky - vi var mycket bättre vänner innan känns det som för nu träffas vi knappt, men det borde ändras! ♥
jennifer - kul tjej som alltid vill hitta på saker :D känt dig väldigt länge nu (sen 7an iaf haha) och man har alltid kul när man är med dig :)♥
ida - min neger ida! haha jag dör lite åt att vi alltid är fullast ;). men vi har alltid svin kul, även när vi inte festar haha ;) vi borde ha allsång till magnus uggla oftare tycker jag hihi! ♥
evelina - var as längesen jag träffade dig nu, vi mååååste träffas snart för jag saknar dina fyllepussar! men jätte härlig tjej verkligen som kan släppa loss ;D♥

har många andra nära vänner också och jag hoppas ni vet vilka ni är! peace

Kommentarer
Postat av: Nellie

Aw hanna :D<3

2011-01-03 @ 21:23:30
URL: http://missnelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0