Dag 9 - 10 Saker som ni kanske inte visste om mig

tänkte bara säga att jag drar hem till elin ikväll och festar sönder sen sover där så vi hörs imon vaaa!

1. jag är inte speciellt matglad (godisglad däremot). äter knappt vanlig mat men försöker bättra mig för jag mår skit av det.
2. jag älskar metal. min musiksmak är verkligen allt annat än normal!
3. jag hatar att vara ensam för då tänker jag bara på allt dåligt i mitt liv och blir över deprimerad.
4. jag har sömnproblem. somnar typ 5/6 nu för tiden, kan bara somna om en tv eller något är på.
5. jag har nästan haft anorexia.
6. jag är verkligen ingen romantisk person av mig.
7. ibland får jag värsta damprycken när jag är arg och typ slår sönder saker / slänger saker i marken. börjar tro att jag har adhd eller ngt hahaha.
8. jag är beronede av att platta håret. hade min plattång gått sönder hade jag allvarligt talat inte gått utanför dörren.
9. jag är värsta data nörden.
10. jag är väldigt impulsiv av mig. ibland bra, ibland dåligt. gillar egentligen inte impuls saker haha O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0