Bara för att jag har fett tråkigt och kan inte somna

ÅRET 2010


Hur har året 2010 varit för dig? – både bra och dåligt, hade gärna hittat på lite mera knäppa saker :)
Bättre än förra året? – ska jag vara ärlig så kommer jag fan inte ihåg haha!
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – ja det finns väl en del saker hehe.
Har du flyttat under år 2010? – nej tyvärr inte haha, hade gärna flyttat till en egen lägenhet! har jag råd? nej :(
Har du hittat en ny låt som du älskar? – japp
I så fall vilken? – kolla låtarna jag lägger ut på bloggen så ser ni.
Har du kysst en främling? – heh japp......

 

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – som vanligt inte så bra!
Har du varit kär? - nä
Har du sagt jag älskar dig till någon? – kompis ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – haha ja det har någon väl

 

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – nej :)
Har någon i din släkt avlidit? – hmm. nej
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – på fyllan maybe
Varit i slagsmål? – nej tjejer bitchar bara, men ja det har jag väl gjort lite..

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - haha ja all the time. inget riktigt allvarligt dock
I så fall vad? – hmm, mest saker som "skulle inte ha gått på den isfläcken mitt framför demdär snygga killarna.."
Har du skämt ut dig? – säg någon gång jag inte skämmer ut mig så blir jag fan chockad :)
Har du ljugit för en vän? – vit lögn isf
Har du varit ute en hel natt? – ja
Har du blivit tagen av polisen? – HEHEHE ja duktigt värre hannis..
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - brb tänka lite.. japppppppppppppppp
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - jadå

 

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – vägga
Har någon varit elak mot dig i skolan? – haha alla jävlas väl lite men dem är inte elaka :D
Hatar du någon på din skola? - haha nej men man stör väl sig på vissa.
Har du gjort något framsteg? – tvärt om typ haha
Haft alla rätt på ett prov? – nepp, inte någon gång i mitt liv typ hahah..

 

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – ja :D
Har du förlorat en vän? – ungefär..
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – typ :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? – har aldrig riktigt fattat vad som menas med "gå bakom ryggen" men typ snacka skit? isf ja
Har du ljugit för en bästavän? – tror faktiskt inte det
Har du haft en relation med en vän? – asså va!? varit tsm? isf nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0