You're going down


väldigt gammal bild. var iaf med micha idag, satt på mitt rum och chillade - tills hon ser en spindel, jag får panik, börjar lipa och hyperventilera. sjukt onormalt rädd ja! så inatt sover jag inte på mitt rum för spindeln är spårlöst försvunnen. tänker aldrig gå ner där igen förrens den jävlen är död. cf på detta men ja.
inte alls min dag idag, började med att gå i världens jävla storm i motvind, sen var tåget inställt och jag blev förvirrad som få, sen missade vi bussen till skolan.. och inte nog med det så ska jag börja gå till bup nu med, helt amazing! menmen jag behöver nog det. nu blir det family guy, lååångt inlägg men kände för det. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0