I don't give a damn about you anymore



mobilkamera haha </3. käkade och sen gick vi till bowlingen (as långt, enligt mig iaf) och jag skulle inte haft klackskor. kom iaf trea av fem pers - en fet förbättring! dock hade jag "staketen" uppe hahaha...  KUL ATT JAG HAR 34 I CLOWNSKORNA OCKSÅ! nat.
vaknade upp på nellies rum förvirrad som fan. kkrona på något öppet hus och sen blev det shopping, köpte bara en tröja och tre trosor men är ändå 400kr fattigare. segt ja. ikväll får jag se vad som händer! peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0