Got my middle finger up, I don't really give a fuck



bilder från idag. dagen: sökt jobb (wow eller?), teoriplugg, åka tåg - tågstationen är verkligen mitt andra hem och resten av kvällen blir det OC med bästa syster.
känns moget att jag har blivit besatt av teletubbies låten också - FET LÄNK - tinkie winkie, dipsy, lala, po ♥. btw, ska jag satsa på snelugg? dagen händelse: dem hade godis på körskolan = blev fet. dem hade godis på bup med, satt och typ panik käkade i väntrummet, och dem har fått in maltesers på willys i ronneby så har varit där och handlat hem några förpackningar.
helt amazing att det enda jag har att blogga om är godis. godis är mitt liv typ ♥♥♥♥♥♥ okej detta inlägget blev längre än vad jag hade tänkt mig men ni behöver inte läsaaaa. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0