Ger du mig love så ger jag dig love


jävla skor som ska vara så underbara. frågan är ju bara hur svåra är dem att gå i? min update suger och btw så pallar jag inte bry mig, cool jag är nu va? nejmen fett övertrött tjej. jaja igår: såg en musikal och vissa i publiken var ju roligare än själva musikalen HE HE. sen muntlig redovisning som slutade med att jag stog och typ dog av skratt. idag: var i skolan i 1,5 timme sammanlagt, sen var jag på "möte", sov nyss i 4h så taggar att sitta uppe inatt. detta blir långt men lev med det :D är btw ledig imon, fast egentligen inte. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0