depp / arg

denna jävla äckliga fitthålan kan dö, en av anledningarna till att jag går till bup och att skolan bara går sämre och sämre.
snart spränger jag mig själv i luften om inte jag kommer härifrån, det är fan mindre smärtsamt än att bo kvar här iaf. varför kan inte mina föräldrar fatta det?
helt seriöst så kan man nog inte hata denna äckelhålan mer än vad jag gör! säg till nästa gång det händer något kul, typ år 4040? wiho älska att ha filmkväll varje helg. nej! så fort jag får chansen lämnar jag hela mitt liv bakom mig och kommer aldrig mer tillbaka. taggar redan att flytta utomlands efter gymnasiet.
brb lipa lite åt mitt sorgliga liv. hade jag haft en pistol nu hade jag rånat en bank och bara åkt iväg för att leva livet, allt annat än vad jag gör nu. VILL GÖRA NÅGOT CRAZY. gör vafan som helst. Mmmmmmmmmmmmmmmmm deppa in my <3. nat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0