Bäst



ingen vill till skolan men vi går dit ändå,
men sen tar ni mina pengar när min närvaro blir för låg
fast jag kämpar med min läxa och jag sliter mitt hår,
men allting går åt pipan när betyget blir för lågt.
jag ska kämpa för att bli det som jag nångång vill bli,
men det är alltid samma sak kan inte somna i tid.
jag vill slippa plugga matte jag vill göra det jag vill,
för när siffror snurrar runt så fattar jag ingenting.
jag tycker som så att ni ska ge mig mina pengar fast jag inte är här.


haha låten är so true typ, iaf detdär med somna i tid hehehe. somnade fyra inatt och försov mig fett mycket. försöka bättra mig snart kanske!? så sjukt äckligt jobbigt att åka tåg varje jävla cp morgon också, tänk att bara kunna gå till skolan typ 10 i 8 liksom, nej nu ska jag gå hemifrån vid 7. pallar jag det? n e e e e j ! därför blir det som det blir. LÄGENHET NU TACK! peace

Kommentarer
Postat av: frida

asså du borde fan skaffa lägenhet här! :O

säg att du inte orkar åka tåg varje dag. hade varit grymt om du hade bott här ju haha :D

2011-02-02 @ 13:25:13
URL: http://fridastark.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0