ledsen tjej här

nu har min iphone cpat sönder också, hittar inte min gamla mobil så fick damp och typ slog sönder min vägg och grät som aldrig förr. hej deprimerade adhd ungen typ. varför är jag så jävla otursförföljd?

vänta på tågstationen i 1h på morgonen när man kunde ha sovit
gå 2km (om inte mer), min strumpa gick sönder och fick en fet blåsa dirr så fick gå barfota resten av dagen
gick vilse på hotellet
spillde glass på mina nya byxor som jag egentligen ska ha imon med
min väska gick sönder
mest fått göra slavjobbet, typ hämta kaffe osv
fick ingen skjuts hem
gå 2km tillbaka till tågstationen
fick sitta på tågsationen i 1h igen + ap röv tåget var försenat
min iphone gick sönder
hittade inte min gamla mobil
alla mina kontakter i mobilen är borta

Kommentarer
Postat av: nathalie

svar; nja.. jag hajjade inte riktigt. men kameran behöver inte ha macro, och inte objektivet heller. Filtret ger dig macro vilken kamera osv du än har.. :) Hoppas det gav lite svar, hehe. :)

2011-04-26 @ 20:39:37
URL: http://nathaliesphoto.blogg.se/
Postat av: Ville

Kolla om inte den här tjänsten kan hjälpa dig med kontakterna i mobilen.



http://speedbook.se

2011-04-26 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0