It's like one thousand butterflies inside me


väldigt fint! började halv tre och slutade halv nio (egentligen halv tio), det har varit mycket roligare idag med mer gäster osv, haft mer att göra. imon har jag skola i 3h sen ledig resten av dagen, as skööönt!
dagens händelse: skulle hämta min cykel hos jennifer innan haha och smart som jag är så tänkte jag "tar mammas cykel dit då så går det fortare", när jag kom dit kom jag på att det inte var så smart :') kom iaf hem tillslut med tusen nya blåmärken och väääldigt arg på demdär jävla cyklarna som inte alls ville som jag ville. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0