I love it loud, can you turn it up


bild i repris (tror jag). bilderna från igår kommer när jag har fått dem hehe. det var iaf kul igår synd bara att det var så lite folk på mingel men jaja hade ändå trevligt! kvällen började med att min läsk exploderade och slutade med att jag elin och 2 dudes från klassen hade efterfest haha, eller ja.. dem hade iaf efterfest haha. älskar att hela världen ska vara ute när jag ska hem med och skäms sönder med gårdagens smink och mjukisbyxor </3.
hade ju kalas innan jag drog ut och nu känner jag mig lite rik hihi. fick iaf pengar, presentkort, hello kitty påslakan, hårprudukter, vita converse och en rosa vatten flaska haha :)) peace

Kommentarer
Postat av: Michaela

wiiie, synd att jag inte fick fira din födelsedag lite längre bara :( men hoppas att du hade det bra! =))

2011-04-04 @ 17:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0