BOOOOOOOOOOORIIIIING

PERSONLIGT
födelsedag: 1 april. haha ja jag är aprilskämtet nummer ett
födelseort: här typ he he, yaaay
längd: 167 eller ngt, vet inte riktigt
ögonfärg: grön/blå, ibland gråa med haha fattar noll
hårfärg: brunt med massa olika cp nyanser i, utväxten är mycket ljusare än resten också hahhaha
stjärntecken: vädur
skostorlek: 35-36 he he mini fötter yepp
när går du och lägger dig: tidigast typ ett, är det skola dagen efter brukar jag typ somna fyra (normalt..)

X- ANTAL
antal personer du kysst: för många haha. känns bra detta.. så gör det inte det :PPppPpPppPPp
alla antal du haft sex med: secret
antal förhållanden: ett typ haha, inga andra har varit riktigt seriösa iaf
antal piercings: hade i navlen, men rip på den </3
antal tatueringar: noll tyvärr men ska tatuera mig när jag ska utomlands hade jag tänkt!

HAR DU NÅNSIN
föreställt dig ditt span naken: haha ja.. eller ja, mest i typ badbyxor eller ngt haha.. pinsamt
skolkat: för mycket, verkligen fööör mycket..
gråtit i skolan: inte dem senaste åren iaf, eller kanske. bäst minne
spytt i skolan: näpp haha eller jo när jag var cp liten
druckit alkohol: för mycket där med jaaa.. duktiga_tjejen_93 nat

THIS OR THAT

cider eller öl: cider lätt haha spyr typ av öl, så sjukt äckligt
kärlek eller sex: båda haha
choklad/vanilj: choklad, typ världens bästa sak
kinesiskt/mexikanskt: vet inte haha, har nog aldrig smakat mexikanskt O.o eller?
kakor/paj: båda lääättt. /kakmonstret

VEM VAR DEN SENASTE

du kramade: rebecca i tisdags hihi
du pussade: m
du hade sex med: deeduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu haha..
du skällde på: hmm.. nellie kanske haha. som vanligt typ

HAR DU NÅGONSIN
blivit kallad hora: tror det haha, en väldigt mogen tjej skrek det till mig, så happy blev jag
ljugit om din ålder: ja haha typ när jag var 12 eller ngt hhahahaha..
bråkat utan anledning: ja nelliiiie ♥

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN

druckit alkohol: ja klart, traditon dem senaste åren juu!
motionerat: ja typ en gång haha, grattis till mig själv säger jag bara
solat: ja wiiiiie värsta sommarvädret ute ju. solat utomhus i bikini och det är bara april haha så fett
haft sex: typ inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0