åhnej nu ser du mig, jag måste rota i flaskan efter mod


Veronica Maggio - Mitt Hjärta Blöder (Satan i gatan)


jag dansar närmre känner ingenting alls, allt går för fort dem andra drog, andas andas men det är för varmt
jag är för full, du är för ung, jag ser dig prata men hör inte ett ord, letar mig ut blinkande ljus
andas andas allting snurrar runt. dem stänger men ingen bryr sig, blir blind när alla lampor lyser
det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder
jag är så svag ger dig en kram, har inget val, vi går på rad sotiga barn, barfota fötter genom hela stan
åhnej nu ser du mig, jag måste rota i flaskan efter mod, jag är så hög jag kunde dö för jag kan göra det som ingen gjort
dem stänger men ingen bryr sig, blir blind när alla lampor lyser
dethär är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder, kom vi sover över
jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv, jag följer med dig hem ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0