Was it real or am i part of your collection?

slapp dag, alkholhantering och jag ska göra mitt arbete med emil haha. sovmorgon nästa vecka yeah! sen hotell resten av dagen, då satt vi coolingar och lyssnade på musik och emil och filip startade den fina bloggen nedanför :D sen blev vi nästan ihjäl gasade av en såndär bajsbil hahah O.o hann inte ta tåget *cuuuut* så jag tog blatte bussen hem, satt där i 40min och dog (åksjuk jaaa), hehe sen när jag var framme så spydde jag i någons häck ahhahahhahaha. dagens asså! :) åksjuk in my ♥.

btw bloggade inte igår för jag sov hela dagen/kvällen/natten, typ 15timmar, GÖÖÖÖTTT<3. nu ska jag kolla på oth, FÖRSTA AVSNITTET AV SÄSONG ÅTTA FINNS NUUU, FATTA VAD LYCKLIG JAG ÄR!!!!!. hehe *damp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0