Vi vill ut i rymden men stjärnorna finns här


kul att min piercing är infekterad <///////3
min dag har varit chiiillll. först idrott där vi inte gjorde ett skit haha, dampade lite i gymmet. seen, megalång rast - gick runt lite överallt med fridisen :)  sen matte, sen stack jag hem hehhee, pallade inte engelska så ska göra det hemma istället.

får panik på dem gubbarna på tåget som tar biljetter och så. dem är så äckligt otrevliga ibland så det är sjukt. JOVISST ATT DET ÄR JORDENS UNDERGÅNG BARA FÖR ATT MAN HAR FÖTTERNA PÅ STÄTET TEX.... detta är inte ok på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0