Inte så mycket att säga här hehe

yoo, texten blev fet här - suuuuck. jaja, har precis fetat mig och duschat. ikväll blir det grillning hos madde eller hos ida. gött med slapp helg faktiskt. nästa helg vill jag festaaa. var två veckor sen nu liksom, inte ok alls :O HEHEHE ni antecknar nu va?

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 16
Villken klass gick du i? – HR09B
vad hade du för hårfärg? - hmm. typ orange, fail O.O
Hur lång var du? 164 när jag mätte mig hos skolsköterskan iaf
Hade du någon pojkvän? yes
Vad brukade du göra på fritiden? vänner, FESTA, pojkvännen tyyyp
Vilka umgick du med? – ungefär samma som nu :)
Hur såg du ut? – som nu antar jag, eller?
skulle du vilja gå tillbaka dit? – njäää, vet inte
Har du förändrats? – japppp

Nu
Hur gammal är du? – 17
Vilken klass går du i? – HR09H
Vad har du för hårfärg? – orange/blonda slingor och brunt. hehhe cp, men jag gillar det lite ;)
Hur lång är du? - vet faktiskt inte xD
Vem är du kär i? – nobody
Har du någon pojk/flickvän? – näpp, vill inte ha heller
Vad brukar du göra på fritiden? – vänner, festa (dock inte lika mycket som förra året) och sånt

Har du..

Kysst någon? - nej verkligen aldrig asså -.- klart jag har
sovit brevid någon av samma kön? - yepp
sovit brevid någon i motsatt kön? - jaoo
Slagit ner någon? – nej
Ljugit för en bra vän? – nääråååå
Fuskat på ett prov/ läxförhör? – haha ohja ;)
Blivit kallad bögjävel? – nej det tror jag inte
Kallat någon Bögjävel? – heh ja
Druckit Alkohol? – nej jag är verkligen nykterist.....

Vem Skrev du senast till på msn? – kommer inte ihåg, är typ aldrig inne där
Kramade du senast? - kommer inte ihåg det heller :O
Sov du senast? - inatt
Vill du vara med just nu? - hiihihihih hemlis
Ringde dig senast? - jennifer
Skickade ett sms till dig senast? – micha
Skickade du ett sms till senast? – micha

Gjort senast
Vad drack du senast? – saft :D
Köpte senast? – ehmmm.. en pucko eller något
Gjorde du igår? - skolan, sen typ sov hehe, kuuuul freedaaaag T_T
Ska du göra imorgon? – planerar inte så "långt" fram haha! tar dagarna som dem kommer
Åt du senast? – macka

Kärlek och förhållanden
Du är kär nu – nääjråå
Du har sårat nån så de börjat gråta – yaaooo :(
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader – nej, längsta är 3månader heheheh

Ärlighet

jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - har jag säkert
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - alltid, t ex inte äta godis, lyckas ALDRIG
Jag har smygt ut utan lov – nej, får gå ut när jag vill :)
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - yes
Jag har en hemlighet som ingen vet - hmm. tror faktiskt inte det asså ;o berättar nog allt för mina vänner och såå
Jag har fuskat i ett spel – haha ja
jag har struntat i ett prov – ohja, all the time

Dåliga tider
jag dricker mig berusad minst en gång i månaden – yepp
Jag kan inte svälja piller – om jag delar dem haha, innan kunde jag inte svälja några alls. sen blev jag tvungen hehe ;)
jag har tagit mediciner mot depression - nejdå
jag har anorexia eller bulimi – nää
Jag har sovit en hel dag utan att ha behöva det – ofc
Jag har vaknat gråtande – yepp, fett läskigt
jag har somnat gråtande – ja

Döden
jag hatar begravningar – ja, men har bara varit på en, och det var ett tag sen
Jag har sett någon dö – nej, hade fan spytt då :O
Någon nära till mig har försökt begå självmord- nej inte vad jag vet
Någon nära till mig har begått självmord - inte vad jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0