Skolan - tränat - datan -> oth

dagen började skiiiiit. försov mig, lyckades spilla ut ett glas på mitt rum TVÅ gånger (hann inte torka upp det haha), kom ut och håret lockade ihjäl sig, dog ännu mera för det, foto genomgång i 150år (tackar gudarna för iphone spelen hihi ♥), sen matte också - inte precis det roligaste ämnet + med gubbjävlen så blir det ännu sämre.......... sen prov, jag är lycklig för jag fick g! :)

hehe, sen efter skolan tränade jag och jag har bestämt mig för att börja på detdär gymmet, dem har as roliga "pass" :D nu ska jag kolla oth och feta mig, dagens outfit kommer också snart. btw jag stör mig på den blåa firefox grejen längst upp på sidan (ni som har firefox fattar nog), den sabbar mitt rosa hello kitty tema :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0