Precis när skolan börjat gå, tänkte jag att jag dig ville få

min dag = SOFFAN OCH OTH ♥. mår sådär just nu, men nu har jag inte migrän längre iaf, nu är jag förkyld :O asså wtf!? lagom till helgen och så *cut*. imon ska vi till scandic hotel och efter det lär vi få sluta, chiiiillll :D

tränade på gymmet igår haha (alla blir fett chockade nu jaaa), gjorde något pass som var bra för magen och nu har jag VÄRLDENS JÄVLA TRÄNINGSVÄRK. sen någon dans sak, haha jag säger bara att det inte gick så bra, var jätte svårt att komma ihåg alla steg osv så jag typ stog mest och glodde haha. fail! men det var faktiskt kul :) tror jag ska börja där hihi.

kommer aldrig kunna somna ikväll (eller mjo, har ju sömntabletter kom jag på nu lite såhär efter) heller för jag sov ganska (väldigt) länge idag, så ikväll ska jag kolla på kungarna av tylösand eller vad det nu heter, såna program är fan kul, så jävla roande ;) men ja, detta inlägget blev långt men det får ni leva med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0