Jag hatar att jag älskar dig så


yaaay oseriösare bild får man leta efter.
har varit den mest irriterande natten ever, har drömt helt sjuka och irriterande drömmar. känns som att jag var hög eller något haha! inbillade mig att min klädhög @ golvet var en zombie!? jag blir störd när jag är sjuk :O menmen, mår fortfarande inte helt ok så det får bli hemmakväll idag igen *segt jaa*. det längsta jag tänker röra mig idag är från soffan till toan/kylskåpet haha. och kanske till ica för att köpa choklad. choklad löser alla problem ♥♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0