I'm going off the rails on a crazy train

johanna (http://jmok.blogg.se) om I'm too cool for school today:
fin blogg :D
svar: tack detsamma!

Moa om Outfit igåååår:
Hahah ja! jag håller med! Efter några timmar så är man helfläckig! Men jag har bara prövat denna en gång och då verkade den faktiskt ok! :)

svar: haha ja då får man värsta damprycket och måste ha sminket med sig hela tiden, fett irriterande :O jag tycker foundationen är väldigt bra iaf :D


Modin om Outfit igåååår:
Den där väskan är så grymt snyyyyyggg!

svar: tack :D köpte den på accent i karlshamn för typ ett halvår sen, så den finns nog inte kvar. men det finns i as många andra färger också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0