I was walking with a ghost

fan vad jag har varit duktig idag, har redovisat (muntligt ja) två gånger, det är ett fett under för mig haha. dock var jag sämst men skit i deee :D sen gick jag på stan med micha och vicky, köpte lite grejjer - bild kommer nog sen. nu sitter jag här och äter tjockis mat som vanligt. BALLERINA KLADDKAKA <3

när jag kom hem så blev jag utelåst, efter tio min så hittade jag extra nycklen, den jävlen går inte att vridas om (eller vad man nu säger) så jag går runt på tomten och hittar en sten och sen står jag där och typ slår ihjäl nycklen för att den ska vridas och det lät typ i hela jävla kvateret, efter typ evigheter ger jag upp och sen ba äsch jag testar att dra ut nycklen lite. och ja, då funkar det. suck säger jag bara haha! dem som gick förbi lär ha trott att jag försökte göra inbrott eller något haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna 18år.
jag har tagit bilderna om inget annat står så kopiera inte utan att fråga

dagar kvar till sommarlovet
dagar kvar till kreta
dagar kvar till julafton

bloglovin
RSS 2.0